Wdrożenie zaczyna się od podpisania umowy i przedstawienia szczegółowych wymagań klienta. Każdy klient posiada inną koncepcję na swoją logistykę, więc przed podpisaniem umowy razem staramy się wypracować stosowne rozwiązanie, które będziemy w stanie zrealizować. Pierwszym krokiem jest integracja systemowa która średnio przy standardowych systemach zajmuje do tygodnia czasu. W przypadku bardziej skomplikowanych dedykowanych rozwiązań czas ten może wydłużyć się do nawet miesiąca. Trzeba to wziąć pod uwagę przy układaniu harmonogramu.
Po skończeniu integracji przychodzi kolej na zamówienia testowe. Tam sprawdzamy czy wszystko działa tak jak powinno. Klient poznaje wtedy nasz system i dostaje od nas podstawowy instruktaż.
Przychodzi czas na pierwszą awizację i przesłanie towaru do naszego magazynu. Jeżeli sklep jest w bieżącym działaniu może istnieć potrzeba wyłączenia go na czas przeniesienia. Indywidualnie organizujemy z klientem wszystkie szczegóły dotyczące przejścia magazynu.
Zaczynamy bieżącą współpracę. Wysyłamy paczki z naszego magazynu, a Ty nadzorujesz proces w naszym panelu przy wsparciu opiekuna.